Top

Veel gestelde vragen

Welke betaalmethoden zijn mogelijk bij VINYLSOHOPUTRECHT?

Bij ons kunt u betalen met iDEAL, PayPal, Bancontact Mister Cash (België) en Sofort überweisung (Duitsland).

Wat is de bijdrage in de verzend- en verpakkingskosten bij Stoffenshop?

  • Bij een orderbedrag boven de € 100,- (binnen Nederland) wordt er geen bijdrage in de verzend- en verpakkingskosten in rekening gebracht.
  • Alle bestellingen worden door VINYLSHOPUTRECHT met Post.nl of DHL verzonden. Daarvoor rekent VINYLSHOPUTRECHT het bedrag wat berekend wordt door de webshop dit is de verzend- en verpakkingskosten voor elk bestelling.
  • De kosten voor andere landen zijn op aanvraag.



Wat is Geen Gezeur Garantie?

Geen Gezeur het zeg al meer dan genoeg wij houden van tevreden klanten dus doen er alles aan het evt. probleem op te lossen zonder Gezeur

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wij streven ernaar om alle bestellingen binnen 48 uur te verzenden Indien u in het weekend bij ons besteld, wordt het pakketje op de eerstvolgende werkdag verzonden (normaal gesproken dus op maandag). 

Alle producten die u op onze website ziet staan, liggen bij ons op voorraad. Jammer genoeg kan het toch een enkele keer voorkomen dat de door u bestelde hoeveelheid van een bepaalde product toch net niet voorradig blijkt te zijn. In dat geval nemen wij direct contact met u op per telefoon of e-mail. We zoeken dan samen met u naar een oplossing. Komen we er niet uit? Dan betalen we gewoon uw aankoopbedrag terug!

Mijn bestelde product voldoet niet helemaal aan mijn wensen, wat nu?

Elke bestelling ontvangt u 14 dagen, gerekend vanaf de dag van bezorging op zicht. Binnen deze termijn kunt u het product zonder opgaaf van redenen retourneren. De retour regeling geldt NIET voor producten waaraan wij vooraf hebben aangegeven dat het slecht is van kwaliteit en krasjes heeft meestal de 1,50 producten zonder fotohoes. De kosten voor retournering komen voor uw eigen rekening. Na retour ontvangst van het product zullen we binnen 14 dagen het gehele aankoopbedrag van het PRODUCT terugstorten. We vragen u contact op te nemen met VINYLSHOPUTRECHT wanneer een product niet voldoet aan uw wensen.

Wat moet ik doen wanneer ik het verkeerde of defect product heb ontvangen?

Indien het product kapot is gegaan of verloren is geraakt bij transport vergoeden wij alleen dit product als u er voor heeft gekozen dit te laten verzenden als brievenbus pakje of pakket (deze zijn met volg code) anders is het geheel voor u eige risico (tot heden hebben wij nog nooit een product als niet aangekomen gemeld gekregen. Vragen U kunt hierover altijd contact opnemen met VINYLSHOPUTRECHT.

Wat als ik een klacht heb?

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht door te geven. Het liefst ontvangen wij uw klacht per e-mail, maar het mag uiteraard ook per reguliere post en/of telefonisch. Onze medewerkers zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens: 
   VINYLSHOPUTRECHT
   Centaurusdreef 48
   3561AP Utrecht
   T.  +31 (0) 623788895
   E.  vinylshoputrecht@outlook.com

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.

Wij zullen uw klacht binnen 7 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Fouten op de website

Helaas komt het wel voor bij de ruim 15.00 ingevoerde producten dat er iets niet klopt dit vinden wij heel vervelend en zoeken naar de juiste oplossing. Wij behouden altijd het recht een bestelling niet te leveren! Uiteraard betalen wij u meteen U geld terug met dezelfde manier zoals u betaald heeft.

@